برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

کاربران مجازی، منتقدان جدی سرمربی استقلال| «فکری» به حال خودت بکن!

  • کد خبر: ۵۸۷۵۲
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کاربران مجازی، منتقدان جدی سرمربی استقلال| «فکری» به حال خودت بکن!
سرمربی استقلال دوباره حاشیه درست کرد، این بار پس از شکست مقابل سپاهان و در آخرین دیدار نیم‌فصل.
محبوبه عظیم زاده | شهرآرانیوز؛ حاشیه هایش به ظاهر تمامی ندارد. از وقتی که سمت سرمربیگری تیم استقلال تهران را به دست گرفته است، رفتار‌های عجیب وغریبش یکی پشت سر دیگری رخ نشان می‌دهد. محمود فکری هم جزو همان دسته‌ای بود که بعد از پایان فعالیت در داخل مستطیل سبز، طاقت نیاورد و به کنار زمین آمد و بعد خواسته و ناخواسته خاطره‌های گذشته و ته نشین شده درون ذهن طرف دارانش را حسابی خط خطی کرد.
 
یک مرتبه به دلیل فحاشی در حاشیه بازی با فولاد خوزستان و ماجرای عذرخواهی منحصربه فرد بعدش، مرتبه‌ای دیگر با حضور در تلویزیون و کنایه هایش وقتی مقابل محمدحسین میثاقی نشسته بود و حالا با رفتاری که در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان از خود نشان داد.

چی دوست داری؟ بگو همون رو بپرسیم

با اینکه در دقایق پایانی بازی استقلال و سپاهان، چهره اش حسابی از باخت ۲ بر صفر تیمش خشمگین و برافروخته بود، نشست خبری داشت و روال همیشگی خودش را طی می‌کرد. سؤال‌ها پرسیده می‌شد و او پاسخ می‌داد: «تمرکز لازم را برای این بازی نداشتیم»، «کادر فنی خیلی تلاش می‌کند تا تیم و بازیکنان را آماده بازی بکند»، «دلایل مختلف می‌تواند وجود داشته باشد که تمرکز بچه‌ها را به هم بزند» و صحبت‌هایی از این دست.
 
اما وقتی سؤال رسید به اینکه: «در هر بازی شاهد تغییراتی در ترکیب استقلال هستیم و نیم فصل تمام شد، چرا هنوز فکری برای سیستم ثابت نکرده اید؟»، فکری بعد از یک توقف کوتاه، از روی صندلش اش بلند شد و با گفتن «خیلی ممنون» و «خسته نباشید می‌گم به همتون» جلسه را ترک کرد. حتی بعد از اینکه دوباره از او برای حضور در ادامه نشست خبری درخواست شد، با همان خشمی که به نظر تا اینجای کار فروخورده بود، گفت: «نه، زمانی که می‌بریم هیچ سؤالی پیدا نمی‌شه، اما زمانی که می‌بازیم همه دوستان کارشناس می‌شن.»
 
این حرکت محمود فکری به سرعت در فضای مجازی بازتاب داشت و همه از آن با عنوان «قهر فکری» یاد کردند و نوشتند: «ازش‌۲ تا سؤال فنی پرسیدن، قهر کرد»، «واقعا انتظار داشت چی ازش بپرسن» یا «رسمش این بود که می‌موند و جواب می‌داد. دست کم برای هوادارای استقلالی». نکته عجیب تر، اما این بود که خبر رسید محمود فکری صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال و همه بازیکنان را آنفالو کرده است تا حاشیه‌های به وجودآمده را تکمیل کند و حتی احتمال میل به کناره گیری خودش را هم بعد از این همه جنجال قوت ببخشد.

این چه وضع چیدمانه آقای فکری؟

واکنش‌ها فقط به همین یکی دو جمله کوتاه محدود نشد و نظر‌های متفاوت کاربران زیادی را شامل می‌شد. عده‌ای معتقد بودند محمود فکری در جایگاه سرمربی تیم استقلال درایت و مدیریت خوبی از خود نشان نمی‌دهد و چیدمان بد بازیکنان در زمین، بازی نگرفتن خوب از بازیکنانش و نشاندن بازیکنان مؤثر روی نیمکت به همین دلیل است.
 
اتفاقی که نتیجه آن شد باخت ۲ بر صفر مقابل سپاهان اصفهان و ازدست رفتن صدرنشینی. مشابه همین ماجرا در بازی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان هم رخ داد. بعد از تساوی و باخت استقلال در این رقابت، خیلی‌ها معتقد بودند مشکل از چیدمان بدی بوده که فکری تدارک دیده است. کاربری نوشته است: «نتایج خوبی هم که استقلال تا الان گرفته و باعث شده صدرنشین بشه، به دلیل بازیکنای خوب بود، وگرنه فکری نمی‌تونه این تیم رو جمع کنه.» دیگری از فیروز کریمی یاد کرده بود و گفت: «چیدمان صددرصد اشتباه امروز باعث باخت ما شد!
 
کاش امروز فیروز کریمی بالای سر این تیم بود.» و شخص دیگری از این نوشت که: «واقعا چه کسی سرزن‌ترین بازیکناش رو می‌ذاره دیوار دفاعی ضربه‌ای که قطعا قراره سانترش کنن؟» مهدی ملکی، دبیر گروه ورزش روزنامه ایران، هم شخص دیگری بود که با یک توئیت به این ماجرا واکنش نشان داد: «آقای فکری! دراختیارداشتن بهترین کادر فنی باید در بازی‌ها نمایان بشه به ویژه بازی‌های بزرگ و مهم که گاهی کار گره می‌خوره. تا وقتی انتقاد‌ها رو دشمنی تلقی کنی، راه به جایی نمی‌بری. راستی مسعود ریگی چرا نیمکت نشین شده؟»

یکی بیاد این تیم رو نجات بده

جدا از بحث چیدمان تیم، کاربران زیادی بودند که خود محمود فکری را آماج انتقاد قرار داده بودند و خواستار برکناری او شدند. کاربرانی که اگر نگوییم همه، بخش زیادی از آن ها، همان هواداران دوآتشه آبی پوشانی بودند که حتی با وجود صدرنشینی استقلال، معتقد بودند تیم محبوبشان این روز‌ها به تیمی بدون انگیزه تبدیل شده است که بدون هدف پا به توپ می‌شود. کاربری نوشته بود: «به عنوان یک استقلالی دوست ندارم این تیم قهرمان بشه. صدرنشینی هم الکی و شانسی بود. این نه تنها به نفع این تیم نیست، به نفع فوتبال ایران هم نیست.» و کاربر دیگری گفته بود: «فکری یک اشتباه بزرگ بود. باید هرچه زودتر جلو این اشتباه را گرفت. او بهترین تیم استقلال در سال‌های گذشته را نابود کرده است.»
 
خیلی از توئیت‌ها و اظهارنظر‌ها و نقدها، در زمان پخش بازی، در توئیتر بارگذاری می‌شد. کاربری نوشته بود: «بازی بی هدف و بدون برنامه استقلال. واقعا بد بازی می‌کنیم.» و دیگری به نظر پیش بینی درستی کرده بود: «بوی فاجعه می‌آد. بازی بی برنامه، بازیکن‌های عصبی و بلاتکلیف.» اعتراض‌ها به مدیریت فکری که حالا بعد از شکست مقابل سپاهان به اوج خود رسیده است، بعد از تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان هم شکل گرفته بود و کاربران در فضای مجازی هشتگ اخراج محمود فکری را راه انداخته و خواهان تغییر سرمربی تیمشان بودند. لابه لای این حجم از واکنش ها، بودند کسانی هم که هیچ جوره از حمایت تیم محبوبشان و سرمربی آن دست نکشیدند و خطاب به او نوشتند: «بمون و باقدرت ادامه بده.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->